P1. Što je predmet računarske grafike?
Sinteza slika na temelju računarskih modela objekata. Analiza scene i rekonstrukcija modela objekata. Razvitak i primjena tehnika poboljšanja slike.
P2. Što je funkcija vektorskog generatora?
Računanje digitalnih koordinata krajnjih točaka vektora na temelju analognih vrijednosti napona s otklonskog sustava. Definiranje koordinata krajnjih točaka vektora. Pretvorba digitalnih koordinata krajnjih točaka vektora u analogne vrijednosti napona za otklonski sustav.
P3. Koje je od navedenih svojstava prirođeno vektorskim grafičkim sustavima?
Mogućnost prikaza ispunjenih površina. Mogućnost manipulacije tablicama i bitovima. Mogućnost prikazivanja glatkih kosih crta.
P4. Kakva je putanja zrake u rasterskom prikaznom uređaju?
Određena grafičkim programom. Određena oblikom prikazanih objekata na slici. Neovisna o prikazanoj slici.
P5. Gdje se kreira bitovna matrica u jednostavnom rasterskom prikaznom sustavu?
U zasebnoj memoriji. U memoriji sustava. U okvirnom međuspremniku.
P6. Gdje se pohranjuje grafički paket u rasterskom sustavu sa zesebnim procesorom?
U zasebni međuspremnim okvira. U memoriju prikaznog procesora. U glavnu memoriju sustava.
P7. Što sadrži grafički sustav?
Podatke, objekte i odnose među njima. Skup izlaznih podprograma koji odgovaraju primitivnim oblicima, atributima i drugim elementima. Povezane liste koje predstavljaju umrežene strukture podataka.
P8. Koje je središnje stanje u petlji pokretanoj događajima?
Stanje čekanja na korisnički ulazni događaj. Stanje obrade izbora određenog korisničkim ulaznim događajem. Stanje izvršavanja naredbe određene korisničkim ulaznim događajem.
P9. Što sadrži logička okolina u CGRM modelu grafičkog sustava?
Sliku priređenu uzimajući u obzir osnovna svojstva prikaznih uređaja. Grafički model definiran u teminima i jedinicama aplikacije. Krajnji prikaz potpuno prilagođen prikaznom uređaju.
P10. Koja je funkcija logičkog uređaja izbornika u GKS sustavu?
Definiranje jedne (x,y) lokacije u koordinatama svijeta. Definiranje niza alfanumeričkih znakova. Definiranje nenegativnog cijelog broja.