TEST 2

 

P1. Što je predmet računarske grafike?

Sinteza slika na temelju računarskih modela objekata.
Analiza scene i rekonstrukcija modela objekata.
Razvitak i primjena tehnika poboljšanja slike.

 

P2. Što je funkcija vektorskog generatora?

Računanje digitalnih koordinata krajnjih točaka vektora na temelju analognih vrijednosti napona  s otklonskog sustava.
Definiranje koordinata krajnjih točaka vektora.
Pretvorba digitalnih koordinata krajnjih točaka vektora u analogne vrijednosti napona za otklonski sustav.

 

P3. Koje je od navedenih svojstava prirođeno vektorskim grafičkim sustavima?

Mogućnost prikaza ispunjenih površina.
Mogućnost manipulacije tablicama i bitovima.
Mogućnost prikazivanja glatkih kosih crta.

 

P4.  Kakva je putanja zrake u rasterskom prikaznom uređaju?

Određena grafičkim programom.
Određena oblikom prikazanih objekata na slici.
Neovisna o prikazanoj slici.

 

P5. Gdje se kreira bitovna matrica u jednostavnom rasterskom prikaznom sustavu?

U zasebnoj memoriji.
U memoriji sustava.
U okvirnom međuspremniku.

 

P6.  Gdje se pohranjuje grafički paket u rasterskom sustavu sa zesebnim procesorom?

U zasebni međuspremnim okvira.
U memoriju prikaznog procesora.
U glavnu memoriju sustava.

 

P7.  Što sadrži grafički sustav?

Podatke, objekte i odnose među njima.
Skup izlaznih podprograma koji odgovaraju primitivnim oblicima, atributima i drugim elementima.
Povezane liste koje predstavljaju umrežene strukture podataka.

 

P8. Koje je središnje stanje u petlji pokretanoj događajima?

Stanje čekanja na korisnički ulazni događaj.
Stanje obrade izbora određenog korisničkim ulaznim događajem.
Stanje izvršavanja naredbe određene korisničkim ulaznim događajem.

 

P9. Što sadrži logička okolina u CGRM modelu grafičkog sustava?

Sliku priređenu uzimajući u obzir osnovna svojstva prikaznih uređaja.
Grafički model definiran u teminima i jedinicama aplikacije.
Krajnji prikaz potpuno prilagođen prikaznom uređaju.

P10. Koja je funkcija logičkog uređaja izbornika u GKS sustavu?

Definiranje jedne (x,y) lokacije u koordinatama svijeta.
Definiranje niza alfanumeričkih znakova.
Definiranje nenegativnog cijelog broja.