P1. Koliko koordinata ima homogena predstava točke iz 3D prostora?
2. 3. 4.
P2. Koje vrste transformacija treba primijeniti da bi se ravna crta s krajnjim točkama (0,0) i (0,4) transformirala u ravnu crtu s krajnjim točkama (1,0) i (1,4)?
Transformaciju translacije i transformaciju rotacije. Transformaciju trasnlacije i promjene faktora proporcionalnosti. Transformaciju smika i transformaciju translacije.
P3. Koje su vrijednosti dijagonalnih elemenata transformacijske matrice ortogonalne projekcije na xy-ravninu?
1101. 1011. 0111.
P4. Koju će vrijednost y koordinate piksela s x koordinatom 5 generirati osnovni inkrementalni algoritam pri crtanju pravca y = 0.5 x + 2?
4. 5. 6.
P5. Koju će vrijednosti koordinata sljedeće točke generirati algoritam središnje točke ako idealni pravac prolazi iznad središnje točke s koordinatama (5, 6.5)?
(6, 6). (5, 7). (5, 6).
P6. Koji je temeljni postupak pri izboru piksela koje treba ispuniti bojom?
Skaniranje po rubovima ispunjavanog oblika. Skaniranje po vertikalnim crtama. Skaniranje po horizontalnim crtama.
P7. Koje svojstvo zadovoljava krivulja s geometrijskim kontinuitetom G0?
Neprekinutost krivulje u točki dodira odsječaka. Jednakost vektora smjera tangente u točki dodira odsječaka. Jednakost prve derivacije krivulje u točki dodira odsječaka.
P8. Kojim geometrijskim uvjetima su definirane Bezierove krivulje?
Dvije krajnje točke i dva vektora smjera u krajnjim točkama. Dvije krajnje točke i dvije kontrolne točke. Četiri kontrolne točke.
P9. Koliko točaka sadrži geometrijska matrica kojom se definira Bezierova površina?
12. 16. 8.
P10. Koji način prikazivanja modela mreže mnogokuta najučinkovitije riješava problem određivanja mnogokuta sa zajedničkim vrhom?
Eksplicitni način. Struktura pokazivača u listu vrhova. Struktura pokazivača u listu bridova.