TEST 4

 

P1. Koja je zadaća izlazne prikazne transformacije?

Transformacija odabrane scene iz koordinatnog sustava svijeta u koordinatni sustav prikaznog uređaja.
Transformacija odabrane scene iz koordinatnog sustava svijeta u odabrani prozor.
Transformacija odabranog otvora u odabrani prozor.

 

P2. Koji je prvi korak u okviru Cohen-Sutherland algoritma za odrezivanje crte?

Provjera trivijalne prihvatljivosti.
Provjera trivijalne neprihvatljivosti.
Dijeljenje crte na dva odsječka.

 

P3. Koju će ocjenu o vidljivosti crte donijeti Cohen-Sutherland algoritam ako su kodovi pridijeljeni krajnjim točkama 1001 i 1010?

Crta je potpuno vidljiva.
Crta je potpuno nevidljiva.
Crta je djelomično vidljiva.

 

P4.  Koje su granice intervala vidljivosti po x osi u okviru 3D algoritma za odrezivanje za točke sa z koordinatom iznosa 10 cm ako je promatrač udaljen od zaslona 10 cm, a dimenzija zaslona 2vx?

-2vx i 2vx.
-vx i vx.
-4vx i 4vx.

 

P5. Koliko se različitih razina sivog može prikazati polutonskom aproksimacijom skupinama od po 3 x 3 piksela?

8.
9.
10.

 

P6.  O kojim veličinama ovise boje prikazane u CIE dijagramu kromaticiteta?

O dominantnoj valnoj duljini i zasićenju.
O dominantnoj valnoj duljini i količini svjetlosne energije.
O količini svjetlosne energije i zasićenju.

 

P7.  Koji model boje je korisnički orijentiran?

RGB.
CMY.
HSV.

 

P8. Koliki je iznos K komponente u modela boje CMYK ako je C=0.8, M=0.4 i Y=0.5?

0.8.
0.9.
0.4.

 

P9. Koja je glavna prednost nelinearne interpolacije nad linearnom interpolacijom pri generiranju međuslika u animaciji?

Manja računska složenost.
Veća prirodnost animacije.
Veća brzina proračuna.

P10. Koliki je kut zakreta vektora [b c d]definiran kvaternionom 0.865+0.5bi+0.5cj+0.5dk?

30°.
60°.
120°.