P1. Koja je zadaća izlazne prikazne transformacije?
Transformacija odabrane scene iz koordinatnog sustava svijeta u koordinatni sustav prikaznog uređaja. Transformacija odabrane scene iz koordinatnog sustava svijeta u odabrani prozor. Transformacija odabranog otvora u odabrani prozor.
P2. Koji je prvi korak u okviru Cohen-Sutherland algoritma za odrezivanje crte?
Provjera trivijalne prihvatljivosti. Provjera trivijalne neprihvatljivosti. Dijeljenje crte na dva odsječka.
P3. Koju će ocjenu o vidljivosti crte donijeti Cohen-Sutherland algoritam ako su kodovi pridijeljeni krajnjim točkama 1001 i 1010?
Crta je potpuno vidljiva. Crta je potpuno nevidljiva. Crta je djelomično vidljiva.
P4. Koje su granice intervala vidljivosti po x osi u okviru 3D algoritma za odrezivanje za točke sa z koordinatom iznosa 10 cm ako je promatrač udaljen od zaslona 10 cm, a dimenzija zaslona 2vx?
-2vx i 2vx. -vx i vx. -4vx i 4vx.
P5. Koliko se različitih razina sivog može prikazati polutonskom aproksimacijom skupinama od po 3 x 3 piksela?
8. 9. 10.
P6. O kojim veličinama ovise boje prikazane u CIE dijagramu kromaticiteta?
O dominantnoj valnoj duljini i zasićenju. O dominantnoj valnoj duljini i količini svjetlosne energije. O količini svjetlosne energije i zasićenju.
P7. Koji model boje je korisnički orijentiran?
RGB. CMY. HSV.
P8. Koliki je iznos K komponente u modela boje CMYK ako je C=0.8, M=0.4 i Y=0.5?
0.8. 0.9. 0.4.
P9. Koja je glavna prednost nelinearne interpolacije nad linearnom interpolacijom pri generiranju međuslika u animaciji?
Manja računska složenost. Veća prirodnost animacije. Veća brzina proračuna.
P10. Koliki je kut zakreta vektora [b c d]definiran kvaternionom 0.865+0.5bi+0.5cj+0.5dk?
30°. 60°. 120°.