SLIKE
Slika 1.2 Položaji pojedinih formata i način ucrtavanja okvira.
Slika 1.4 Primjer oblika i sadržaja sastavnice (povezane sa zaglavljem).
Slika 1.15 Primjeri preglednih shema: a)IP mreža, b) arhitektura intranet mreže.
Slika 1.18 Primjer položajnog nacrta: a) raspored elemenata na tiskanoj pločici, b) tiskane veze.
Slika 2.1 Arhitektura grafičkog sustava s vektorskim prikaznim uređajem.
Slika 2.3 Struktura naredbi LD i značenje vrijednosti parametara {X/Y} i {R/A}.
Slika 2.5 Arhitektura grafičkog sustava s rasterskim prikaznim uređajem.
Slika 2.6 Putanja zrake (raster scan) pri kreiranju prikaza na rasterskom prikaznom uređaju.
Slika 2.7 Usporedba načina kreiranja grafičkog prikaza na rasterskom i vektorskom prikaznom uređaju
Slika 2.8 Arhitektura jednostavnog rasterskog prikaznog sustava.
Slika 2.11 Arhitektura rasterskog prikaznog sustava sa zasebnim prikaznim procesorom.
Slika 2.12 Arhitektura rasterskog prikaznog sustava s integriranim prikaznim procesorom.
Slika 2.17 Koncept prikaznog uređaja u boji s tri primarne boje.
Slika 3.3 Primjer transformacije promjene faktora proporcionalnosti.
Slika 3.6 Primjer projekcije dužine: a) paralelna projekcija, b) perspektivna projekcija.
Slika 3.8 Primjer primjene osnovnog inkrementalnog algoritma.
Slika 3.9 Primjer primjene algoritma središnje točke za crtanje ravne crte.
Slika 3.11 Primjer modeliranja krivulje linearnim segmentima.
Slika 3.12 Ilustracija parametarskog kontinuiteta C0 , C1 i C2.
Slika 3.14 Primjer primjene kriterija ravnoće pri rekurzivnom pristupu crtanju Bezierovih krivulja.
Slika 3.20 Primjer prikaza trodimenzionalnog objeklta pomoću mreže mnogokuta.
Slika 3.21 Mreža mnogokuta definirana pokazivačima u listu vrhova.
Slika 3.22 Mreža mnogokuta definirana pokazivačima u listu bridova.
Slika 3.24. Primjer Booleovih operacija nad trodimenzionalnim objektima.
Slika 4.2 Raspored kodova po područjima u Cohen-Sutherland algoritmu.
Slika 4.3 Primjeri položaja crta u odnosu na površinu prikaznog uređaja.
Slika 4.4 Položaj ispitne piramide u odnosu na motrišta, ravninu zalona i promatrani objekt.
Slika 5.1 Pet razina sive boje izraženih tehnikom polutoniranja na površini od 2 x 2 piksela.
Slika 5.2 Odnos među parametrima kojima se boja specificira u umjetnosti.
Slika 5.3. Primjer spektralne distribucije energije svjetlosti.
Slika 5.4 Ilustracija parametara spektralne distribucije svjetlosti.
Slika 5.5 Funkcija relativne spektralne osjetljivosti ljudskog oka.
Slika 5.11 Primjer korisničkog sučelja za specificiranje boje u HSV prostoru.
Slika 5.13 Linearna interpolacija kretanja lopte: a) ključne slike, b) interpolirane međuslike.
Slika 5.14 Oblik krivulje prikladan za nelinearnu interpolaciju.
TABLICE
Tablica 4.1 Način definiranja kodova u Cohen-Sutherland algoritmu.
Tablica 5.1 Odnos između percepcijskih veličina koje opisuju svjetlost i kolorimetrijskih veličina.
Povratak na: Početak stranice | Sadržaj
Inženjerska grafika, Copyright © D.Begusic